12.02.2018. 11:26
R.E/ sportske.net

FUDBAL: Murinjo na udaru žestokih kritika

Ekspres.net
Izvor: Ekspres.net

Nakon jučerašnjeg poraza od Njukasla, Portugalac se našao na meti medija i to potpuno opravdano.

Zvuči potpuno neverovatno, ali Žoze Murinjo nikad u svojoj karijeri nije uspeo da pobedi kada je gostovao na severu Engleske. Poslednji poraz nije strašan kao poraz, već način kako je došlo do njega. Murinjo je stigao na kormilo Mančestera s ciljem da bude ravnopravni protivnik Gvardioli. Nažalost od toga nema ništa.

Ekipa Pepa Gvardiole napreduje svakim danom, vidi se pomak u igri svakog igrača posebno, što doprinosi odličnim rezultatima ove sezone. Do skoro najskuplji igrač sveta Pol Pogba je potpuno dezorjentisan i van igre. Da li zbog pozicije u timu ili defanzivnog pristupa, koju Žoze uporno forsira, nije jasno. Povodom poslednjeg neuspeha, oglasili su se i neki od bivših igrača Premijer lige.

"Iznenadio sam se kada su mu ponudili novi ugovor, ne znam zbog čega. Osvojio je LE i Liga kup, ali on je doveden da parira Gvardioli, a ima 16 bodova manje. Ono što je još gore je da pod Pepom svi igrači napreduju, Murinjo nije razigrao nikoga. Da li vam Pogba deluje i u drugoj sezoni kao svojevremeno najskuplji igrač sveta. Šoa je zamrzao, nema Rašforda, Marsijala u pravoj formi, ništa ne funkcioniše. Ne shvatam čime su u Junajtedu zadovoljni", kaže nekadašnji igrač Liverpula, Džejmi Karager.

Geri Nevil je rekao da ekipa igra sa 50% mogućnosti, nedostatak želje je očigledan. Smoling i Džons deluju kao amateri, a veliko se pitanje postavlja šta je sa Lindelofom? Igrač koji je bio želja upravo Murinja, da li je on toliko loš, nespreman kad nema mesta u ovakvom Junajtedu.

Mančester uskoro započinje veoma težak raspored utakmica, gde će pored utakmica u okviru Premijer lige igrati sa Čelzijem, ima obaveze u FA kupu i počinje Liga šampiona, gde će njihov protivnik biti Sevilja. Oni nemaju bodovnu prednost kao pre izvesnog vremena, Čelzi, Liverpul i Totenhem su se prišli i biće veoma uzbudljiva trka do kraja šampionata. Ukoliko Mančester ispusti prvi četri mesta, postavlja se pitanje hoće li Portugalac ostati na klupi, bez obzira što je skoro potpisao novi ugovor.